Älskade fotboll.

Jag följer en en tjejs blogg som jag spelade med i Hammarby.
Hon har gjort ett inlägg om hur viktig fotbollen är för henne och lagt upp bilder från hennes karriär.
Jösses vad jag började längta efter dom två säsongerna i segeltorp!
Egentligen efter fotboll överhuvudtaget men mest säsongerna i Segeltorp!
Dom varma sköna sommardagarna de var match eller träning.
Glädjen över att det var match, glädjen över en vinst, besvikelsen över en förlust, känslan att tillhöra ett lag, känslan att gå ner på västeräng i strålande sol och grönt gräs och veta att nu j*klar ska jag rädda varenda skott!
Upptaktsläger och träningsläger, åh vad jag saknar de!
Fotbollen var en del av mig.



Sista matchen med segeltorp, serieledare.



Tvåa i victoria-cup mot Hammarby.

Träningslägret i Leksand!


Kommentarer
Therese säger:

Härligt det låter! Trevligt att vi sitter i en varsin lägenhet denna morgon och tänker tillbaka på våra "tidigare" liv - samtidigt! :D

2012-03-08 | 09:51:01
Cookie säger:

Alex - Kärran - Icky - Ankan - Löken - Speedy - Toble - Rone - Klara Kluck - Jackas - JP - JB - Limpan - - Pungen - Vickan - Sirpalainen - Majsan - Newton - Svallet - Malla - Lina på linjen - Ploppy - Barret - Ruff - Herminator - Snygg-Eivor - Burra - Alex 2, vilka dårar ;), vilet grymt bra fotbollslag - med betoning på LAG.

2012-03-08 | 13:08:33
Sandra säger:

Visst saknar man de? :(

2012-03-08 | 13:21:54
Bloggadress: http://vilsenigavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback