Bra känslor!

Regn, regn och åter regn..
Blir ganska trött på det här vädret, igår regnade de, idag regnar de och imorgon ska det regna.
Jag hoppas verkligen på att det är uppehåll på söndag då det är hundens dag! Då är det nämligen lite olika aktiviteter i stan då, bl a agility och förhoppningsvis en massa hundar som Svea kan hälsa på.

Jag har en bra känsla i kroppen nu. Egentligen borde jag inte ha den känslan ännu för man ska inte ta någonting förgivet men jag har en känsla av att jag har riktigt roliga år framför mig och jag kommer isåfall jobba med något som jag alltid velat jobba med (och det är inte hundar).
När jag var liten lekte jag alltid lärare med mina gossedjur och jag tänkte alltid, när jag var liten, att jag ville bli lärare. Hoppas hoppas hoppas att jag kommer in! Håll tummarna för att jag kommer in!
Surt bara att man måste vänta enda till 12 Juli innan jag får svar. Men den som väntar på nå gott väntar förhoppningsvis inte förlänge.


När vi var ute på promenad idag träffade vi Madicken och efter lite bus ser vår fina tjej ut som en smutsig gris :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback