Härliga dagar!

Det har varit så underbart väder flera dagar i rad nu så jag har inte haft tid att blogga.
Gårdagen bestod av gym, solning, fotbollsmatch med Tommy, Emil, Therese, Tim och Rufus och sedan Greys anatomy och Bigbrother med Therese på kvällen.
Idag har vi varit i boulongeskogen hela dagen tillsammans med Emil, Therese, Rufus, Tim, Ante, Bella och Milo. Ätit, solat och spelat fotboll. Hur skönt som helst även fast solen svek ibland. Svea lyckades ramla i vattnet ofrivilligt, andra gången i år som hon badar då! :)
Påvägen hem såg vi en säl i gavleån, mitt i stan! Visste inte att dom simmade in i åar såhär i Gävle, men tydligen! Jag vart iallafall alldeles lycklig för det är första gången jag ser en säl i vilt tillstånd.
Ikväll ska jag som vanligt hem till Therese och kolla Greys anatomy samt BB. Måste hinna se så mycket av Greys som möjligt innan Therese åker på lördag och blir borta hela sommaren, buhuhuhu!

Bilder från dagens aktivitet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback