Hej måndag!

Om några dagar drar jag och Svea till stockholm igen för att fira Williams 2-årsdag. Tyvärr utan min man igen! Han har hemtentat så jag och Svea får än en gång åka själva. Så tråkigt för T som måste sitta hemma och plugga. Men men, snart har han sommarlov och då kan vi åka iväg tillsammans!
I helgen som var jobbade jag och nu har vi börjat jobba i Sverigetröjor! Vi är så taggade för EM! Vilken sommar det kommer bli, med både EM och OS. Jag kommer dessutom vara ledig hyfsat mycket, förmodligen den slappaste sommaren sen 2008, grymt!


Imorse hade Svea en hel del överskottsenergi vilket gjorde att min furkost blev lidande. Hon är så rolig, våran hund! Vi har bestämt oss för att hon varken får vara i soffan, fåtöljen eller sängen. Men för att få uppmärksamhet tar Svea till fula knep ibland, som att stå i soffan, fåtöljen, sängen, osv.
Ibland kan hon till och med stå i soffan och skälla om vi inte är i samma rum för att vi ska komma dit och säga till henne att gå ner. Full av bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback