Oh nooooo! :/

Jävla visdomstand rent ut sagt. Vad tusan ska man ha såna för?! I två dagar har jag haft rejält ont och det är värdelöst för jag kan inte äta ordentligt. Min middag idag bestod av soppa och jag vill så gärna frossa i mig godsaker men den nedrans tanden sätter stopp för sånt. Hoppas på att de går över snart för jag vill helst inte bli rånad av tandläkaren.
Hur som helst vann loreen igår! Så jäkla sjukt och roligt tycker jag! Äntligen säger jag bara :) Svea tyckte att de var så spännande så hon gömde sig under fåtöljen (på bilden nedan). Det var iallafall helt galet att det blev vinst i år. Inte för att jag tycker att hon är dålig på något sätt, tvärtom. Nästan varje år har jag ändå tyckt att vi haft bästa låten men inte vunnit, men plötsligt händer det 😃


Kommentarer
Mamma säger:

Jag tycker du ska gå till tandläkaren, gumman. Stackars dig som har så ont. Ja, visst var det kul att Loreen vann? Äntligen Sveriges tur igen. Kram, mamma.

2012-05-27 | 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback