Onsdag!

Efter solsken kommer regn? Det känns iallafall så men efter regn kommer solsken igen. Imorgon ska det blir fint väder så regnet idag kan jag stå ut med. Desto större anledning för mig och Therese att sitta inne från 12 tills nu och titta på Greys anatomy!
Svea uppskattar inte heller att vara ute i det här vädret vilket syns tydligt på hennes kroppspråk.
Det märks på henne att hon inte blivit aktiverad på hela dagen, mattan blir hennes offer!
Jag hade inte så mycket att skriva om, förutom att jag bokat biljetter till sthlm på onsdag för att träffa kusinerna från sundsvall samt mamma, Pär och Edvin som för närvarande befinner sig på varmare breddgrader. Ska bli så mysigt att åka ner några dagar :)
Nu är det dags att aktivera Svea lite..


Har Svea verkligen varit såhär liten?

Känns som att hon alltid varit så som hon är nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback