Hemtenta.

Nu tog det stopp för min del. Hemtentan får ta en paus. Eller snarare jag tar en paus med hemtentan. Jag har sneglat lite på nästa kurs (som jag hade som mål att inte göra förrän jag skrivit den här hemtentan) och det är en litteraturvetenskaplig del. Vi ska plöja igenom ett antal böcker innan den kursen är slut. Hemtentan kommer även den gå ut på att analysera skönlitterära böcker, dikter, osv. Just den här delen ser jag verkligen inte fram emot. Men detta kan jag inte påverka nu så det är väl dumt att lägga ner energi på de nu när jag behöver all energi till hemtentan. Det här blev ett onödigt inlägg uatn någon intressant text. Jag får bjuda på lite bilder i eftermiddag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback