Måndag

Jösses, hej allihopa! nu har det gått flera dagar sedan jag bloggade. Vad har hänt? Jo, min fina har fyllt 23 år, ett stort grattis till honom! Vi har varit i sundsvall över helgen hos min moster och hennes familj. Det blev lite innebandy, sällskapsspel och mat. Det är alltid lika mysigt att vara där och träffa familjen, eller jag kanske borde säga släkten. När man säger släkten låter det som att det är hundra personer. Det låter mer opersonligt än när man säger familj, därför vill jag hellre säga familjen om min moster hennes familj också. 

Hur som helst har jag varit i skolan ca 2½ timme idag, jobbigt... Jag har egentligen ingenting att skriva men såhär har helgen varit iallafall :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback