Måndag

Sitter på golvet med datorn i knät och en trogen varelse vid min sida.. Eller nej, nu gick hon till korgen, tusan också! Hon är iallafall trogen, trots att hon går och lägger sig i sin korg ibland. Vad vore livet utan hund? Nästintill värdelöst. Svea är liksom en stor del i mitt liv, i min vardag. Hon är en pusselbit som jag aldrig vill tappa bort. Sen har jag ju såklart en annan gigantisk pusselbit som jag absolut inte heller vill tappa bort, Tommy! Två viktiga pusselbitar i mitt liv som tillsammans blir min familj. 

Poetiskt skrivet va? Kände att jag svävade iväg lite, nästan lite långt så nog om detta svammel. Jag tror att jag hade mitt första seminarium idag. Ni vet den där "övningen" jag pratade om igår? Den gjorde vi idag och jag tror att de räknades som ett seminarium. För övrigt kändes det rätt så bra, vi var ju bara fem styckna i klassen idag liksom :-)

Nu är det dags för djurakuten (jag vet, jag är nörd) och sedan ensam mamma söker! 
 
 

Kommentarer
Pappa säger:

Ensam mamma söker det kopplar jag dig kvällar i soffan med dig & Lena. Ni kollar TV och jag datan ;)

2012-10-16 | 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback