Måndag

Idag tog jag och Tommy en lång promenad till boulognern (ett stort grönområde här i Gävle). Vi började gå hemifrån vid två och kom hem för ca en halvtimme sedan. Snacka om bra motion för Svea! När jag ändå skriver om henne och den här promenaden kan jag passa på att meddela att hon kommit in i en ny trotsperiod, nu värre än på riktigt länge, om hon ens vart inne i en sån här trotsig period tidigare? Hon som just kommit ur sin trotsperiod från löpet har nu återigen knäck i öronen, är otroligt dragig, skäller på mycket och ja, är allmänt billig just nu. En femma kanske någon vill betala för henne? Nej skämt och sido, hon är inge rolig just nu. Jag hoppas verkligen att det är bättre på onsdag för då börjar vi fortsättningskurs, alltså vardagslydnad. Hur ska detta gå?!

Hur som helst var det en mysig promenad om man bortser från den första en och en halv timmen. Skönt att vara ute i friska luften med alla dessa färger som finns överallt just nu :-)
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback