Onsdag.

Jag har kommit fram till efter tre dagars tentaplugg att jag jobbar som bäst på förmiddagarna. Idag pluggade jag några timmar på förmiddagen, gick ut på en promenad med Matilda och Curre och självklart Svea. Sen gick jag hem och pluggade ett tag till innan jag tog ledigt och åkte iväg till Valbo med Matilda och hennes kille för att hitta ett BRA täcke till Svea samt ett par "strumpor." Dom är ungefär som mockasiner som är till för känsliga hundars tassar. Svea slickar sig nämligen väldigt mycket om tassarna, så mycket att hon blir alldeles röd och nästintill sårig. Jag hoppas på att det är fukteksem. Jag ar smörjt in hennes tassar med salva men vad gör hon? Jo slickar bort salvan, så jag hoppas mockasinerna gör susen! 
 
 

Det är svårt att gå i mockasinerna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback