Söndag.

Helgen har passerat och det är snart dags för solsidan, Hellenius hörna och partaj. Kvällen kommer bjuda på humor och ingenting annat, gillart! Det är fantastiskt bra att skratta såhär i slutet av helgen. (även fast jag sällan känner skillnad på helg och vardag)
 
Igår städade jag och T lägenheten, handlade, var ute på en långis med Svea och träffade då på en häst som Svea träffat en gång tidigare. Hon vart helt kär i den där hästen och kröp fram med en viftande svans. Hästen verkade också den förtjust i Svea. Roligt! Tim och Nina var även här på middag på kvällen och idag har T haft sina polers här på lite fifa. På seneftermiddagen kom min papi, Lena, Ronja, Stefan, Erika och Erikas syster hit och fikade innan dom åkte vidare till sthlm. Jag har varit ute en promenad med Matilda och hennes lilla Curre och nu gick luften verkligen ur mig! vad hände där? Ingen som vet. Det är iallafall skola imorgon, tjohoo! Dessutom står "övning" på schemat, bör jag bli nervös? Lite pirrigt är det allt. Det borde nog gå bra ändå. 
 
Har absolut inget kul att skriva, sjukt tråkigt. Min inspiration för att blogga har försvunnit. Därav kan blogginläggen bli lite tråkiga ibland, förlåt för de. Keep reading, jag lovar att bättre mig :-) 
 

Vårat fina hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback