Tjena.

 
Idag är det äntligen lördag. Jag har faktiskt varit i skolan måndag, onsdag, torsdag, fredag den här veckan. Känn på den ni! 
 
Igår var jag och Tommy iväg och bowlade med Matilda och hennes pojkvän Kim. Jag imponerade på mig själv och även på Tommy när jag gång på gång slog strike. Tyvärr var det endast i andra serien men jag var iallafall bättre än vad jag kan komma ihåg. Sen åkte vi hem till oss och spelade lite spel och tog det lugnt. 
 
Eftersom det blev sent igår råkade vi sova till klockan 11 idag vilket känns jättejobbigt! Hela dagen blir helt upp och ner! Det enda vi har jag gjort är att varit ute med Svea och pluggat. Både jag och Tommy har nämligen tenta på måndag, jag har även redovisning på måndag och T har också han redovisning nästa vecka. Hej vad det går! Nu har vi precis kommit hem från en promenad med Svea till godistajm i stan. På hemvägen fick klövjeväskan vara på med godiset i samt en flaska fylld med vatten, tillsammans bar hon ca 1 kg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback