Veterinärbesök

Hur coolt är det inte att min hund kan dö på skoj? Från ståendes bara falla ner pladask! Jag tycker Svea är sjukt cool iallafall :) 
 
Vi var som sagt hos veterinären idag eftersom Svea slickar sig väldigt mycket trots att löpet tog slut för 3 veckor sedan. Igår när jag var in till Gävleborgs zoo (där dom även har veterinär) berättade jag hur det låg till och dom förklarade att de kunde vara början till livmoderinflamation och bad oss därför komma förbi idag när veterinären var där. Hjärtat hoppade nästan ur bröstet på mig kändes det som när jag fick höra just de ordet, L I V M O D E R I N F L A M A T I O N ! Tur i oturen fick vi idag veta att hon har urinvägsinfektion och ska äta antibiotika i 10 dagar. Puh! 
 
Imorgon ska jag för övrigt klippa mig. Tänkte våga mig på en ny frisyr, spännish! Om jag är nöjd kommer det nog upp en bild imorgon på hur resultatet blev. 
 
En halvtaskig bild från instagram. Vi köpte även ett nytt täcke till Svea idag eftersom vi går åt kallare tider. Svea höll på att skämmas ihjäl och la sig i skostället och deppade.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback