Hej träningsvärk!


Idag passade jag Madicken igen. 


Igår skrev jag att jag skulle plugga och det var precis vad jag gjorde idag. När jag var ute med Svea hörde Sofia av sig och frågade om vi skulle plugga tillsammans idag och det var precis vad jag behövde. Det är alltid lättare att plugga tillsammans med någon tycker jag, för då får man verkligen saker gjorda. När jag är själv kan jag segla iväg och tänka på annat som är roligare än plugg. 

När jag kom hem gick jag och Tommy en sväng med hundarna och sedan for vi iväg till möbelhuset. Frågan är vad vi gjorde där? Ja det får ni kanske veta imorgon.. Det är ju även hemtenta imorgon och förmodligen kommer jag behöva sitta hela kvällen men någon bloggpaus kan jag nog fixa till, rensa skallen lite liksom :-)

Dom senaste dagarna har jag verkligen inte haft nå intressant att skriva om. Eller jo, jag har haft intressanta grejer att skriva men jag vill skriva så korrekt som möjligt nu när jag ska bli svensklärare. Jag struntar liksom i att skriva de jag egentligen tänkt skriva för jag inte vill att meningsbyggnaden ska bli fel eller att styckesindelningen ska se knasig ut. Jag fegar ur!  Jag vet att jag absolut inte är bra på den svenska grammatiken eller reglerna för hur man skriver. Hur ska jag då kunna bli svensklärare undrar ni? Jo förstår ni, det är aldrig försent att lära sig saker. Därav kan bloggen iallafall ha blivit hundra gånger tråkigare än vad den var förut. Töntigt va? Jag ska försöka göra bloggen så rolig som möjligt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback