Hej vila!

Nu är festligheterna över! Gud så skönt! Hej mysiga hemmakvällar :-)
Det var en trevlig liten grillmiddag hos Arlene igår tillsammans med "gamla" jobbet. Jag har ju nämligen sagt upp mig från intersport nu.
Jag gjorde det såklart inte självmant men chefen bad mig komma ner på jobbet en dag och skriva på lite papper och det visade sig att det var papper om att jag har sagt upp mig. Jag ville ju egentligen bara ta en paus den här terminen men så bra ska det inte vara. Vi får se om det finns något jobb till mig till nästa termin.
Nog om Intersport.. Idag har jag myst med Svea i knät halva förmiddagen. Hon har blivit en riktig knähund igen, härligt! Hade tänkt att ta en skön hemmadag idag tillsammans med min lilla familj :-)
Har inte så mycket att skriva. Det kanske kommer ett inlägg ikväll igen, vem vet!

 
Ytterligare två bilder från nollning :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback