Livet förändras.

Visst är det kul att folk läser min blogg, det är ju en stor anledning till att jag bloggar. 
Men det är fantastiskt kul för mig att titta tillbaka på hur och vad jag skrev för ett år sedan. För exakt ett år sedan hade Tommy finsittning och min jobbiga tid i Gävle var påväg att ta slut. Det knyter sig fortfarande i magen på mig när jag läser mina inlägg om hur jag mådde dom två första veckorna i Gävle. Jag kände mig verkligen ensammast i världen som kommit till en helt ny stad där jag inte kände någon annan än Tommy som aldrig var hemma. 
Men nu, såhär ett år senare har jag lärt känna väldigt många härliga människor och jag har själv nollats i en och en halv vecka. 
Nu, såhär ett år senare sitter jag i våran lägenhet som VI äger och kollar på Zlatan (PSG) tillsammans med min fina. Nu har jag en hund, ring på fingret och är student! Undra hur det kommer se ut om ett år.. Kanske en till hund? Kanske körkort? vem vet! 




Kommentarer
Pappa säger:

Körkort!!!

2012-09-04 | 09:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback