Måndag

Ensam mamma söker går på tvn och snart får väl Tommy fnatt på mig för att jag sitter och bloggar medan mitt favoritprogram går på tv. Det är nämligen jag som har bestämt kanal mellan 21-22. Måndagskvällar är helt enkelt heliga för mig så länge ensam mamma söker går på tv. Bäst att stänga ner datorn så fort jag skrivit klart de här inlägget. 
 
Idag har jag varit ute med Svea, handlat, haft pappa och Lena på besök, tränat och "tjålat" med Therese. Jag känner att jag gjort en hel del nytta idag men de jag egentligen behövde göra har jag inte gjort, pluggat. Som tur är har jag ingenting planerat imorgon. Hej pluggböcker, ska vi leka? 
 
Minns ni att jag skrev innan helgen att jag och Svea ska börja springa tillsammans? Det var precis de vi gjorde idag. Tyvärr uppskattade inte Svea löpturen så mycket som jag trodde hon skulle göra. Trots mutningar med blodpudding fick jag dra i kopplet ibland. Om några springturer kommer hon förhoppningsvis upskatta de lite mer. 

Dom här två filurerna var som sagt här idag. Det är alltid lika trevligt att ha pappsen och Lena på besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback