Måndag


Jag har satt igång med projekt som jag egentligen började med innan sommaren men också avslutade samma kväll jag började. Innan sommaren framkallade vi över 100 bilder för att använda till ett fotokollage men de sket sig med kollaget och istället satte jag igång att "scrapbooka." Eller ja, nå liknande iallafall. De har jag tagit upp igen nu vilket är superkul! Det kommer säkert vara ännu roligare att kolla i de om sisådär tio år. 
En annan sak som är väldigt roligt är att Svea bar på våran återvinningspåse när vi gick hem från promenaden. Hon verkar bli så stolt när får bära och arbeta. Tyvärr får hon inte börja dra saker ännu eller bära med hjälp av klövjeväska. Jag längtar så sjukt mycket tills hon blir äldre! 
Jag vill inte som dom flesta som har staffe hon ska dra massa tyngder efter sig bara. Jag vill att hon ska hjälpa till i vardagen med att dra grejer, t ex när man är och handlar. 


Bilden är tagen med iphonen så bilden vart sådär men ni får iallafall se Svea bära återvinningspåsen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback