Morsning korsning!

Nu har jag precis rättat tre elevtexter och analyserat dom utifrån hur jag tyckte att texten var. 
Än sålänge är det ganska svårt att veta exakt hur jag ska bedöma texterna men förhoppningsvis får jag lite klarhet i de på onsdag. 
Den här helgen har iallafall gått fort! Igår började vi med en promenad med Svea, sen blev det fotbollstennis, därefter gick Tommy och Jacob till stan och jag tog en långpromenad med Therese (en klasskompis), hennes hund Doris och så Svea förstås. När jag kom hem kom även Tommy och Jacob hem från stan med lite fika och dom bjöd sedan på förrätt och varmrätt, vilka killar! Sen drog dom på bio och jag gick hem till Emil och Therese där det var spelkväll :) En väldigt bra lördag måste jag säga! 
Idag har vi endast vart ute på en långpromenad med Svea och jag har som sagt sutit och pluggat i drygt en timme, wohoo nu känner jag mig som en student! Strax åker J hem till sthlm och det verkar som Tommy fortsätter söndagen med Fifa tillsammans med Tim. Själv ska jag ta med mig Svea på en promenix och träffa Therese och Doris igen. 


Doris och Svea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback