Så kan det gå när inte munstycket är på..

Det här kommer alla få höra förr eller senare av Tommy så jag skriver ut de på bloggen så ni får höra hur det gick till. 
Jag som skulle vara så duktig och fixa Tommys hår för första gången klantade till det rejält! 
När vi nästan var helt klara tog vi av munstycket för att fixa småhåret i nacken. Sen gick vi in på toaletten och han fick kolla sig i spegeln. Därefter började jag klippa lite på det långa håret (han ville ha kort hår på sidorna längre uppe på huvudet, precis som han haft senaste tiden) och sen in och kolla i spegeln igen. Då såg han att jag skulle köra lite till med hårtrimmen vid kanten mellan kort och långt hår. Klumpig som jag är hade jag ingen tanke på att munstycket var avtaget, utan körde på.. BRA! Så nu har Tommy knappt nå hår på ett litet område på sidan. Han får alltså gå med keps/mössa ett tag framöver. 
Det är så typiskt mig de här! Samvetet är inte gott just nu och det vart en bitter kväll igår. 
Men men, tur att det bara är hår, det växer liksom ut igen. Just nu kan jag inte skratta åt de men kommer säkert kunna göra om nån månad. Fy vad dåligt jag mår! :-( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback