Söndag.

Såhär pluttig var Svea när hon var 11 veckor. 
 
Jag som kände mig frisk igår på dagen känner mig inte alls frisk idag. Värdelöst! Det enda positiva är att jag kan ligga och kolla på one tree hill ungefär hela dagen. 
Idag på morgonpromenaden träffade vi på två styckna rottweilervalpar som var 11 veckor. Så sjuuuukt söta! För tillfället känner jag att jag vill ha en rottweiler när Svea blivit lite äldre men de där kommer ju ändras. Tommy är väldigt inne på Shar pei som nästa hund. Ja, vi får väl helt enkelt se vad det blir för hund om några år. Det enda jag vet säkert är att det ska vara från en seriös uppfödare och inte som det blev med Svea, en blocket annons. 
Visserligen är vi så sjukt nöjda med Svea, hon är världens bästa hund! Men det känns bättre och tryggare att köpa en valp från en registrerad uppfödare, renrasig uppfödare med stamtavlor och valpträffar. Sådeså! 
Jag har inte så mycket att komma med. 
Vi har redan städat lägenheten och jag har nu parkerat mig i soffan. Dock kommer jag bli bortkörd härifrån om två timmar för då invaderas soffan av karlar som vill spela FIFA. Funderar på att inta sängen då, vi får se! 
 

Kommentarer
Therese säger:

Jag känner likadant, nästa gång (om flera år!) blir det från en kennel! :)

2012-09-09 | 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback