Tisdag

God eftermiddag! 
Idag är jag ledig från skolan. Fast de var jag ju igår också men jag gick dit frivilligt! I gymnasiet trodde jag förmodligen att jag aldrig skulle gå till skolan frivilligt men se där, jag har blivit klokare med åren. 
Hur som helst har jag ändå pluggat idag och kommer fortsätta plugga. Jag känner mig verkligen som en student när tankarna gnager i huvudet på mig att jag måste sätta mig och läsa boken, göra klart uppgifterna, läsa den andra boken, osv. 
Jag har inte så mycket roligare inlägg än såhär. Tråkigt va? 
Nu ska jag ta och äta lite lunch innan jag går ut med Madicken. Japp ni hörde rätt, jag hjälper till att passa Sveas polare idag :-)
 

Svea och Madicken i för några månader sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback