Torsdag

Idag har jag återigen gjort väldigt mycket nytta. Vi har varit i stan och beställt en ny fodersäck till Svea, den här gången tog vi vuxenfoder! Ojoj, lilltjejen blir stor. :-) När vi kom hem från stan var det dags för storstädning av lägenheten, sen tog jag och Svea en promenad med Matilda och nu har jag och Tommy precis hängt upp tvätten i tvättstugan.
 
Nu har jag lovat mig själv att jag ska börja träna så fort min förkylning är borta (läs efter helgen). Det som taggar mig till att gå ut och springa är att jag kan börja ta med Svea på kortare löpsträckor. Löpning är något jag verkligen hatar, speciellt när jag inte ens har en boll framför mig. Nu kan jag istället tänka att jag gör det för att Svea ska få lite mer fysisk stimulans (fast jag egentligen vet att det är för min egen skull jag springer). Jag blev även inspirerad av en kompis blogg som lagt upp lite bra övningar man kan köra hemma. Let´s go winter 2012//2013! 

Höstig promenad med Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback