Uppdatering!

Ursäkta att jag inte skrev igår som jag sa men det blev fullt upp igår. Vi i min nollegrupp (trollen) bestämde att vi skulle vara här hemma hos mig innan finsittningen och fixa lite med spexet för våra phaddrar. Innan dess var jag tvungen att gå till banken och fixa CSN, städa och självklart ta hand om Svea.
Hur som helst, nollningen är över! 
Till en början tyckte jag nollningen var lite halvkul men ju längre in på nollningen vi kom, desto roligare blev det. 
Vi har haft stadskamp, summergames, brännboll, uppdrag att utföra och en massa partande på kvällarna sen onsdagen den 22 augusti. 
Under tiden nollningen höll på började Svea att löpa. När Ronja löpt har jag inte märkt någon särskild skillnad på henne men Svea blev helt plötsligt totalt ointresserad av mig och Tommy ute på promenaderna. Hon går liksom i sin egna lilla bubbla och hör knappt oss. Men det är ju första löpet och det händer hur mycket som helst i hennes kropp just nu så det är inte så konstigt att hon har svårt att koncentrera sig. 
Ett stort TACK till Matilda som haft hand om Svea dom gånger som vi varit ute på partat natten lång. 
 
Här kommer några bilder från våra uppdrag. 
Stå på händer mot Kåren. 

Göra en pyramid utanför biblioteket. 
Upphopp med hälsopedagogphaddrar
En cultphadder skulle ritan en vbild på min nollebricka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback