23 barre!

 
Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, hurra, hurra, hurra! I morse fick jag ett brev av Tommy där de stod att jag fått en summa pengar av honom att shoppa för. Givetvis har vi varit nere på stan och jag har hittat en body, en bikini och lite annat. Vilken lycka att få gå och handla för någon annans pengar och inte betala själv! Just nu har vi balkongdörren öppen för första gången i år. Gissa vem som njuter? Svea, såklart! Hon ligger i solen på balkongen och biter på någon av sina tennisbollar och smaskar i sig ett och annat löv som hamnat där. Ikväll ska vi iväg på grillkväll. Innan dess hade jag tänkt att träna lite hemma. Nu när vi har en pilatesboll hemma (Svea har den i sin rehabilitering) och även två stycken hantlar kan jag faktiskt träna lite grann utan friskis hjälp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback