April April!


God förmiddag! Ligger i soffan och vilar lite. Efter många, många avsnitt av GG igår natt lyckades jag somna. Jag blev väckt av att pappa skickade sms klockan klockan nio i morse. Han skickade ett sms om att Leksand inte kommer få spela i elitserien. Givetvis ringde jag, yrvaken, till pappa. "April, april!" hördes det på andra sidan luren. Puh! Somnade i alla fall om och vaknade sedan halv elva och mådde illa och nu, trots att jag har ätit två mackor och gått en promenad med Svea, mår jag fortfarande lite illa. Vad är detta? Jag hoppas på att det försvinner med lite fil i magen och ett avsnitt Gossip Girl för sen måste jag ta tag i städningen och handlingen här hemma innan Mikaela och Jens kommer :-)  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback