iPhone 5!

Tanken var att jag skulle ner på stan för att kika på en iPad eftersom min dator fungerar halvbra och laddaren till datorn är trasig. Det hela slutade med att jag får fundera ett tag till på om iPad verkligen passar mig i den situation i livet jag är i just nu. Kanske är det bättre att köpa en laptop? Vi får se. Utan att göra av med en enda krona kom jag och Tommy hem nöjda och belåtna med varsin iPhone 5. En vit och en svart. Vårt abonnemang går nämligen ut i juli och vi kunde redan nu uppdatera oss till en iPhone 5. Månadskostnaden kommer dessutom bli billigare nu än vad den varit hittills (om man ska tro på vad säljaren lovade oss). En uppdatering om helgen kommer ikväll om jag fått ordning på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback