Längtan.

Idag fick jag en sån sjuk stockholmslängtan. Jag stod och funderade på hur skönt det skulle varit att bo i sthlm igen och bo i samma stad som mina nära och kära. Visst bor vi bara en och en halvtimmes tågfärd från stockholm central idag men det känns faktiskt längre bort än så. Jag menar, när vi bodde i solna (sthlm) var det bara att ta tunneblanan när jag ville hem till mamma eller ringa pappa (bortskämd tjej) som kom och hämtade mig när jag ville åka hem till honom. Tro nu inte att jag inte trivs i Gävle med dem vänner jag har här, för det gör jag verkligen! Jag ångrar inte flytten till Gävle men idag längtade jag faktiskt tillbaka till den tiden i livet då jag och Tommy bodde i Solna. Jag längtar tillbaka till Intersport Sergel jag längtar helt enkelt efter livet i sthlm. Men den tiden är förbi för länge sedan och kommer säkerligen komma igen när vi flyttar tillbaka till storstan. Men sånna här dagar och ögonblick måste man få ha, att få längta efter nära kära.

Kommentarer
Mikaela säger:

Vi välkomnar er med öppna armaaaaaaar!! :D

2013-02-26 | 13:39:35
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se
Pappa, Lena & Ronja säger:

Vi saknar er alla tre :)

2013-02-27 | 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback