Lördag!

 
ojojoj vad länge sedan jag bloggade men bara så ni vet, jag lever! Det börjar närma sig salstenta vilket betyder att det är råplugg som gäller! Jag har varit skolan tisdag, onsdag, torsdag och igår hoppade jag in på intersport och jobbade en heldag (cash is king!). Idag är vi hundvakt åt Curre. Det märks på Curre att Svea är påväg in i löp för Curre är väldigt intresserad av Svea och Svea har inga som helst problem att bjuda till! Det kanske kan tyckas vara lite vågat att ha en tik påväg in i löp tillsammans med en okastrerad hane men med stenkoll på dom är det inga problem eftersom Curre är väldigt lydig och lyssnar direkt när vi säger till honom. Det är snarare Svea som är ouppfostrad som lägger sig på rygg så fort Curre kommer i närheten av henne! Hur som helst är det party ikväll och imorgon är det slappardag innan råpluggningen drar igång igen inför tentan på onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback