söndag.

Det har varit en lugn och skön helg. Jag och Tommy tog en sväng ner på stan igår, annars var det mest slappa framför TV/dator hela dagen. På kvällen kom Tim och Nina hit och kollade på melodifestivalen. Idag har vi tagit det lugnt hela dagen igen och varit sjukt osociala men sånna dagar är rätt sköna att ha! Snart ska jag ut med Matilda och Curre. Vi har inte träffat dom på evigheter då Curre även bor i Mockfjärd och då blir det inte av att bara jag och Matilda träffas utan hundar. Men nu ska det bli kul att se våra vovvar återförenas. Dock tror jag att Svea går in i sin löpperiod snart så de lär vi ju märka på Curre.
 
 Tommy filmade mig och Svea idag när vi tränade på lite onödiga tricks :)
 

Kommentarer
Melina säger:

Haha vad gulligt!!! Hon är så himla fin. Vad duktig hon är, ni behöver inte göra ett skvatt snart. Hon tar av er skorna.... Hon släcker lampan... haha, fantastiskt! Och vilka superfina bilder på henne i inlägget innan :-) Sköt om er, kram!

Svar: Tack! haha ja hon är så fin. :) Kram på dig!
Sandra Johansson

2013-02-11 | 10:23:01
Mamma säger:

Lilla gumsan Svea! Vad duktig hon är. Oj vad bra du o Tommy har tränat henne, Sandra. Kram😘

2013-02-11 | 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback