Tisdag.

Såhär skönt tyckte Svea det var att ligga i soffan igår.
 
Nu sitter jag här med min nya dator i knät och knappar på tangenterna. Det är så roligt att knappa att jag verkligen längtat efter att få skriva det här blogginlägget så jag får knappa loss ordentligt på tangenterna. Än så länge är jag iallafall nöjd med min nya vän. Dock är windows 8 helt nytt för mig och det är verkligen skillnad på windows 8 och windows 7. Eller beror det på att det är sony vaio? Jag vet inte men vi ska nog snart komma överens.
 
Idag har jag varit i skolan och lärt mig om satser och fraser. Förvirrande men lärorikt. Sen hämtade jag ut min dator, la mig i soffan och kollade One tree hill, somnade till lite och nu har jag precis kommit hem från ett skivstångpass. Imorgon väntar invigning av OVE. Alltså invigning av våra overaller och sedan lite festligheter på BARacken. Så mycket har jag och skriva idag. På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback