Torsdag.


Jaha då verkar det som att Svea har fått noskvalster. Hon åker på allting våran hund. Svamp, vattensvans, ögoninflammation, urinvägsinfektion och nu noskvalster. Det blir nog ett besök till farbror doktorn på måndag om det inte blir bättre. Det värsta är att hon inte får träffa nå andra hundar förrän hon är frisk. Hon som är van att leka massor av hundar. Nu blir det verkligen träning att inte gå fram och leka med kompisarna.
 
Idag har det i alla fall varit skola för mig och fram till nästa lektion (nästa torsdag) ska jag ha skrivit en uppsats som min grupp ska läsa igenom och kommentera med vad jag kan göra bättre resp. vad som är bra. Nervöst och läskigt men samtidigt lärorikt. Jag ska ju också bedöma någons text. Jaja, nu ska jag fortsätta titta lite på One tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback