Torsdag.


 
Nu är jag en invigd pedagog. Det var kallt och blött men det är gjort! Kvällen på BARacken var helt okej. Lite halvdött då många gick hem ganska snabbt efter inviningen men jag, Malin och Therese stannade iallafall kvar nån timme innan även vi begav oss hem. Idag har det varit skola från 12-15. Som vanligt efter en lektion med garmmatik är huvudet helt slut men det är väl så det ska vara. Imorgon ska jag gå och kolla mina leverfläckar och som den oroande själ jag är känner jag mig väldigt nervös för att det ska vara något farligt! Förra gången jag tog bort leverfläckar för ungefär 6 år sedan berörde det mig inte det minsta men nu knyter det sig i magen när jag tänker på de. Inte för att jag rädd att dom ska skära i mig utan för att det ska vara någon förändring i någon av min fläckar. Håll alla tummar och tår för att det inte är någon fara!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback