16 Januari.

För ett år och en dag sedan togs den här bilden. Vi var och tittade på valparna för första gången och jag hade bestämt mig för att vi skulle ha den svarta lilla tiken redan innan vi åkte dit men efter att ha varit och hälsat på ytterligare en gång bestämde vi oss istället för Svea som på bilden slår Therese med tassen. :-)
 
Onsdag och 3 dagar kvar tills tentan ska skickas in. Målet är att bli klar redan på fredag så jag kan ta helg sen. Heja heja! Jag har bokat in ett skivstångspass idag kl 17-18 vilket jag väldigt gärna vill hinna med men å andra sidan brukar jag inte sitta och plugga så sent. 
 
Och så den här jäkla snön! Jag borde ioförsig inte vänta mig nå annat i mitten på januari men jag är rätt sugen på sol och vår. Under natten och morgonen kom det ytterligare ca 2 dm här i Gävle och det har forsatt snöa hela dagen. Det är väl bara och inse att termobyxor och varma dojjor är de som gäller några veckor till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback