17 Januari


Den här bilden är så sjukt härlig! Det är sommar, varmt och lycka. Visserligen är jag inte olycklig nu men jag vill hemskt gärna att våren ska ta fart. Jag vet att jag tjatar om de men jag har märkt att för varje år som går vill jag mer och mer att vintern ska vara kortare och sommaren längre. Visst är det kanonkul när snön kommer i December men nu har jag faktiskt tröttnat. Kanske är det egentligen bara lite solljus jag är i behov av. Men isåfall kan solen titta fram istället för gråa tråkiga moln?
 
Jag och Svea ska iallafall iväg med Michaela och hennes Madicken till Hemlingby och gå en runda i spåret om en timme. Det kommer bli väldigt bra träning för Svea att gå tillsammans med Madicken som hon inte träffat på länge och som är en väldigt rolig LEKkamrat. (Madicken är en labbevalp som är två månader yngre än Svea). 

Kommentarer
Malin säger:

Vilken fin blogg du har Sandra ;)

Svar: Tack Malin! :-)
Sandra Johansson

2013-01-17 | 22:02:11
Bloggadress: http://mhellsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback