8 Januari

Såhär ser jag ut i håret just nu :-)

Ursäkta den dåliga uppdateringen men det har varit fullt upp både igår och idag. Igår lunchade jag på stan med några tjejer från klassen och på kvällen blev det en långpromenad med Therese och Doris. Idag var jag iväg och klippte mig på förmiddagen samt köpte mig ett träningskort på friskis & svettis. Sen när jag kom hem var det dags för tvättstugan, ut med Svea medan tävtten var i tvättmaskinen, hänga upp tvätten, iväg och veckohandla, hämta tvätten, sen kom Therese över tillsammans med Doris så hundarna fick busa av sig lite och även passivitet-tränas. Svea är mycket lättare att handskas med nu än vad hon var senast Doris var här. Då var hon helvild och trotsig. Lillskiten börjar alltså komma ur sin jobbiga period, skönt! Nu har vi ätit middag och gått en sväng med Svea och jag tar kväll! 

Kommentarer
Mikaela säger:

Så skönt att vi kan vara borta från varandra så länge och sen när vi ses är det som vi aldrig varit ifrån varandra överhuvudtaget :) ♥

Svar: Ja, det är så härligt! :) <3
Sandra Johansson

2013-01-10 | 18:44:03
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback