Fredagen den 11 Januari.


Bjuder på en tråkig bild på mitt tråkiga friskiskort. 
Eller enligt Mikaela "En rolig bild på mitt ROLIGA friskiskort! :D!
 
Nu har hemtentan landat i min dator. Vad är grejen med att lägga ut den så här sent en fredag? Förra tentan fick vi runt 16 en fredag, den här tentan kom 16.24. Tror lärarna på allvar att man vill sätta igång med en tenta 16.24 en fredagseftermiddag? Nej inte precis, där går den dagen bort liksom. Värdelöst! Det får bli en sväng till bibblan imorgon för lite läsning av böcker jag inte hade. Känns bra! Paniken som uppstod när jag läste igenom tentan har även den lagt sig. Jag och Sofia har lovat varandra att inte panika den här gången utan ta tentan i lugn och ro utan att stressa upp oss vilket ledde till att vi både gapskrattade i telefonen över hur förvirrade vi var över tentan. Som sagt ingen panik! Nu har jag läst igenom den i lugn och ro flera gånger och börjar förstå vad det är han är ute efter. Istället för plugg blir det en sväng till bowlinghallen med Sofia och hennes kille Emil ikväll. Bowling är något man borde göra oftare tycker jag. Sjukt underskattad sport/underhållning. 
 
Btw. Var jag och spinnade idag igen på friskis. Den här gånger var det mycket lättare.. Eller nja, där blev det fel men jag visste liksom vad det var som väntade. Jag visste när det jobbigaste kom och när dom två sista låtarna var så jag kunde ge ALLT! 

Kommentarer
Mikaela säger:

En rolig bild på ditt ROLIGA friskiskort! :D

Svar: Haha okej, jag får väl ändra de :)
Sandra Johansson

2013-01-12 | 18:47:45
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se
Mikaela säger:

Hahah mycket bättre!! :)

2013-01-24 | 20:37:26
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback