Lördag.


Jag försöker få till en bra bild på våra nya möbler så ni får se resultatet någon gång men än så länge har jag inte kunnat knäppa nå kort i riktigt dagsljus vilket betyder att färgerna inte blir densamma med blixt och allt blir så himla glansigt. Imorgon är jag hemma mitt på dagen så då ska jag försöka komma ihåg att ta en bild medans det är ljust ute. 
 
Vad gjorde jag idag då? Jo jag var i skolan och letade böcker till hemtentan. Vi fick nämligen 13 kurslitteratur böcker som vi skulle läsa den här kursen samt 17 skönlitterära böcker. Att läsa alla böcker är omöjligt, därför chansade jag på några böcker. En av dom jag chansade på att köpa hem var med på tentan, resten hade jag ingen aning vad det ens var för böcker. Därav blev det en dag i skolan. Nu har jag stängt kiosken för idag. Snart blir det tacos innan Tommy drar iväg på klassfest och sen blir det Gery´s anatomy och chips med Therese.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback