Mysfredag!

Fyra bilder från långpromenaden. 

Idag var jag uppe med tuppen för att hinna med ett träningspass innan dagen satte igång. 06:15 ringde klockan och en timme senare började spinningen. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle gå upp så tidigt för att frivilligt gå till friskis och sätta mig på en cykel en timme men jorå, det hände, idag! 

Jag har även hunnit skriva klart hemtentan gått en långpromenad med Svea och slappat lite. På tal om promenad så träffade vi en Sibirien Huskyvalp på 5 månader imorse i hundrastgården. Sen kom det även in en Gordonsetter som var runt 3 år och en Pumivalp på 6 månader. Tyvärr hade jag ingen kamera eller telefon så jag kunde fota eller filma men jag kan meddela er att det vart en rejäl lekstund för fröken Svea! Ojoj vad dom sprang. Det är så härligt att se hur kul dom har tillsammans, vilken lycka! Nu ska vi snart till affären och handla lite inför kvällen som Svea får dra hem i pulkan. Ingen vila för hunden här inte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback