Snöstorm!

Jag och Sofia kom en briljant idé! 

Nu var snön åter här. Det har varit snöstorm sen vi gick upp för två timmar sedan och det har säkert hållt på hela morgonen. Värdelöst att gå ut. Igår körde jag mitt första pass på Friskis & Svettis. Varför börja lugnt? Det blev ett spinningpass, medel. Ja, jag höll på att dö i början innan jag kom på att jag är inte lika vältränad som jag var när jag körde spinning senast. Sen på eftermiddagen kom Mikaela och Jens hit. Vi tog en vända på stan, åt middag här hemma, spelade lite spel och hade det supermysigt. Mina fina vän :) ♥ Dom åkte hem framåt nio och jag slocknade i soffan vid tio. Pigg tjej? Nja. 
 
Idag får vi äntligen hem våra möbler som vi beställde på ikea förra veckan. Det ska bli så spännande och kul att få in lite nya möbler i vardagsrummet. Även fast jag kan känna att vi har väldigt fint vardagsrum så kan de fyllas ut lite till, speciellt med tanke på all kurslitteratur som ligger på högar i vårat sovrum. Lovar att uppdatera med bilder sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback