vad hände igår?

 

 

Jag gick igenom valpbilderna på Svea för att skicka in till tidningen Härliga hund och tävla om att få ha med en bild i deras valptidning som kommer ut i april. Medan jag satt där och bläddrade bland bilderna såg jag hur liten hon var! Herrejösses! Jag minns att när jag knäppte vissa bilder tyckte jag att hon blivit så stor men jämför jag med hur hon är idag var hon fortfarande bara en liten plutt på dom bilderna. På första bilden är hon 8 veckor och på andra bilden är hon 1 år.

Vad hände igår då? 
 

Jag kände mig trött hela förmiddagen i skolan och på hemvägen hade jag lite svårt att ta djupa andetag men jag tänkte att det var kylan som gjorde de. Men nehe väl hemma blev jag bara tröttare och tröttare, ont i kroppen, huvudet, yr och frusen. Febern steg och symtomen var precis som influensan. Idag är jag feberfri! Vad hände där? Lite huvudvärk, tröttheten hänger kvar och dom djupa andetagen kan kännas lite ibland men annars är jag mycket piggare idag. Var det en turboinfluensa som gick över på 12 timmar? Eller var det kroppen som sa ifrån för att jag gått från att inte tränat nångonting på väldigt lång tid till att köra tre hårda pass i veckan? Jag har ingen aning men jag är glad att febern är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback