Vilken pangdag!

 
Idag har varit en riktigt bra dag. Först och främst var det skola vilket det inte är varje dag, sen kom studiebidraget in på kontott idag och det bästa av allt är jag fick veta attt jag fick ett C på tentan som jag lämnade in i lördags om litteraturhistoria. Jag trodde helt ärligt att jag skulle få komplettera men icke. Det blev istället mitt första C. Så sjukt glad över detta betyg! Nu kom jag precis hem från en långpromenad med Therese och våra fyrbenta vänner. En helt klart bra dag som sagt! Imorgon väntar en tripp till djuraffären med Therese och våra vovvar för att pröva ut ett hurtatäcke till Doris, lite städning, skivstångspass och sen kommer Stina och Bitte hit och ska bo här över helgen. Bra slut på veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback