Yr i bollen..

dagens instagrambild, me and my man! 

Interjektioner, konjunktioner, adverb... Ja allt det där snurrar i mitt lilla huvud just nu. Vi fick hemläxa i tisdags som vi skulle gjort tills idag och givetvis sitter jag här 40 minuter innan jag ska gå till skolan och försöker printa in i huvudet vad det är som är vad och vilka ord som faktiskt går in under dem olika ordklasserna. Men snart är det helg! Haha inte för att jag har speciellt mycket skola, men iallafall! Imorse var jag uppe och tvättade klockan halv sju! (klapp på axeln) Det fanns nämligen inga andra tider som passade och jag ville helst tvätta mina kläder innan helgen eftersom jag ska till sthlm så då får man bita i det sura äpplet och stiga upp. Just nu är jag väldigt sömnig och det känns som jag har varit vaken i evigheter men med lite mat i magen ska jag nog piggna till! Igår var jag förresten ner på Intersport innan skivstångspasset och sa till chefen vilka veckor jag vill jobba i sommar och det slutade med att jag ska hoppa in och jobba redan fredagen den 15:e februari men nånting säger mig att jag kommer jobba mer i vår än bara 15 februari. Cash is king! Annars har det nog inte hänt så mycket i mitt liv förutom att jag och T ska vardagslyxa lite och gå på hockey i Läkerolen ikväll :-) På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback