"Asså jag ba.. O han ba.."

Jag ba, dom ba, bastuba.

Nu sitter jag här igen med min uppsats. Denna gång handlar det om ungdomsspråket. Rätt intressant att läsa om men ack så svårt att skriva om. Eller så är helt enkelt motivationen borta. Uppsatsen ska vara inne imorgon kl 10 och jag har skrivit halvvägs så jag behöver nog skriva på lite till för att slippa stressa imorgon bitti. Annars hade jag tänkt att träna med Therese idag och eventuellt kolla lite på One tree hill om jag hinner vilket jag borde.
 
I övermorgon (torsdag) åker jag och Svea hem till huvudstaden och stannar över helgen medan T åker till fjällen med grabbarna från Tyresö. Hade tänkt att träffa lite kompisar i sthlm samt umgås med mina familjer. (pappa och mamma är skilda vilket betyder att jag har två familjer). Tänk om det kunde gå såhär lätt att skriva uppsats. Bara låta fingrarna leva livet på tangenterna. Så lätt ska jag tyvärr inte ha de. Dags att återgå till ungdomsspråket. Jag ba, dom ba, bastuba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback