HELG!


Jag känner att jag börjar få bloggtorka. Det finns inget roligt att skriva om i mitt liv just nu. Dagarna går till plugg, Svea, One tree hill och Tommy. Det känns extra tråkigt så länge våren håller sig borta. Jag har verkligen fått dille på OTH. Det måste snart bli hundratioende gången som jag tittar på OTH från säsong 1-9. Tommy börjar nog tvivla på mig snart. Han måste tro att han är tillsammans med ett psyko, på riktigt! Men NEJ jag är inte psyko. Det känns bara så avslappnande att titta på OTH. Nog pratat om den serien. Som sagt, min vardag är inte speciellt spännande just nu. På tal på just nu. Just nu är det snöstorm utanför mitt fönster.. Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback