Hemma i Stockholm


Nu sitter jag med lenas surfplatta i knät och bloggar vilket är väldigt ovant och det går otroligt långsamt men det går. Förvänta er inget långt inlägg för det komner ta på tok för lång tid. jag är i vilket fall som helst hemma hemma i huddinge just. Leksands första kvalseriematch visas på tvn, Erika och Stefan är här och middagen är uppäten. Mikaela mötte upp mig och Svea i stan så tog vi sällskap hem till Huddinge, gick en sväng med hundarna och bara hängde. Tänk så skönt att bo granne med en av dom bästa! Bortskämd jag var förr. Imorgon ska jag träffa en annan nära vän. Haha roligt inlägg men nu måste jag avrunda för att uppdatera bloggen på en surfplatta fungerar sådär.
 

Kommentarer
Matilda säger:

Så vacker så! :)

Svar: Tack du! ❤
Sandra Johansson

2013-03-17 | 15:39:03
Bloggadress: http://nattstad.se/miiz
Mikaela säger:

Nån dag bor vi grannar igen hoppas jag! :)<3

Svar: Det hoppas jag med! <3
Sandra Johansson

2013-03-18 | 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback