Lite luddigt inlägg.

Här om kvällen somnade jag i soffan och de gjorde tydligen Svea också! :)
 
Allt känns som en enda lång ledighet. Jag är dagvild och längtar tills det händer något. Jag vet att jag har det kanonlyxigt som bara går hemma. Plugga lite hemifrån förstås men jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. Jag längtar efter fredagskänsla, söndagsångest och rutiner. Men nu är det hur som helst lördag och jag ska snart iväg och köra ett skivstångspass på friskis innan vi får besök av Emil, Therese, Tim och Nina. Igår var jag och T ner på stan och handlade lite onödigheter och nödigheter. Bland annat så handlade jag ett mobilskal som täcker både fram- och baksida. Jag som alltid tappar telefonen kände att ett sånt skal är ett måste om jag vill slippa onödiga kostnader! Nästa helg åker jag till Leksand och firar pappa och Lena som fyllt år och helgen efter de åker Tommy till sälen med grabbarna från Tyresö och jag drar förmodligen till sthlm, helgen efter de kommer min käre storebror och hans tjej hit till Gävle och sen är det påsk! Känns som att den här månaden kommer springa förbi. Snart är det vår!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback