Onsdag.

Igår såg jag och Tommy The impossible. En film baserad på en spansk barnfamilj som var i Khao Lak när tsunamin svepte in på annandagen 2004 över Thailands populära turistområden. En väldigt gripande film om ni frågar mig. Jag kan säga att den har satt sina spår i mig. Det är film som jag sent kommer att glömma. När jag satt och tittade på den och tänkte att detta faktiskt hänt på riktigt fick jag en stor klump i magen. När detta hände för ungefär nio år sedan tänkte jag att om denna hemska händelse blir film vill jag se den. Nu har jag sett den och jag kommer aldrig mer vilja se om den.
 
På tal om olycklighet så ska vi till veterinären för hundratrettionde gången på ett halvår. Svea hoppar på tre ben ute på pormenaderna. Inte hela tiden men under stora delar av promenaderna och det är bara vänsterbakben och inte sätter ner i marken. Vad detta handlar om får vi svar på i övermorgon. Hoppas verkligen att det inte är någonting!

Lite hundbus i rastgården med Madicken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback