Onsdag.

 
Ligger kvar i sängen och njuter av att jag skickat in mitt arbete på blackboard och nu har ledigt hela dagen lång. Texten som jag ska opponera på finns inte eftersom personen i fråga inte gjort sitt arbete. Men jag klagar inte för de. Då slipper jag sitta och bedöma hans text idag och kan istället fokusera på ledighet, gillart!
 
Om ca en timme ska jag och Svea kila iväg och möta Sofia för att ta en promenad i Boulongern. För att inte behöva gå ut med Svea innan tänkte jag ligga kvar här ett tag till när hon ändå ligger och sover. Jag vettetusan vad hon har hållit på med i natt och faktiskt dem senaste nätterna. Hon vaknar hundra gånger på en natt (känns det som men det är säkert bara 3-4 gånger) och tassar runt i sovrummet. Visst om hon gjorde det tyst men nu råkar vi ha parkettgolv i sovrummet och det låter väldigt mycket om hennes små tassar när hon går så jag och T vaknar typ varje gång hon går upp. Inte nog med de, sen vaknar hon halv sju på mornarna också och MÅSTE ha mat. Hon sitter och piper nedanför oss, slår i dörren och gör allt för att vi ska vakna. Men så fort hon har fått mat kan hon gå och lägga sig igen och sova till 10. Hon är ändå världen bästa hund och när jag stiger upp på morgonen är viftar Svea på hela kroppen av glädje så då går det inte att vara irriterad på henne. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback